Our FanPage

Order Form

Berminat untuk :
Statua anda :

Jika anda merupakan Pelanggan Tetap dan menggunakan alamat & no telefon yg sama untuk pengeposan, tidak perlu isi ruangan alamat dan no telefon lagi.

Nama:
No. Tel :
Email (PENTING!):
Alamat :
Barang yang ingin dibeli :
Pos Method
Pembayaran melalui :
Permintaan Khas/Komen

Create a web form here

Sunday, July 8, 2012

KUIH RAYA 2012

Tempahan Kuih Raya untuk tahun 2012 kembali lagi seperti tahun2 sebelumnya..sebelum ni xde fb jd jualan/order/tempahan hanya dibuka kepada kawan2 yang terdekat dan dr blog sy nie..so, tahun ni pada sesapa yang tinggal di kawasan SHAH ALAM,SUBANG atau KLANG bolehla buat order/tempahan dan servis penghantaran disediakan bergantung pada JARAK atau LOKASI anda..SPECIAL untuk sesapa yang tinggal di sekitar Seksyen 7, Shah Alam penghantaran adalah PERCUMA..so, bolehla browse dan buat tempahan sekarang yek..Untuk tempahan bole jugak isi borang yang sy sediakan atau bole email atau SMS sy di 019-3960905...
Kepada yang berminat untuk menjadi AGEN JUALAN atau stokis bolehla email sy untuk maklumat lanjut ea..TQ ;D


Sebahagian dari Kuih Raya tempahan untuk 2012..team kami 'packing' dan hantar kepada agen-agen di sekitar lembah klang. Kepada yang berminat untuk menjadi agen bagi tahun 2013..bolehla email details anda ke gharesources@gmail.com atau sms ke 019-3960905..komisen yang lumayan menanti anda ;)







No comments:

Post a Comment